Повернутись

 

  • Якщо дитина не хоче щось робити, то не примушуйте її. Залишить завдання, повернетеся до нього тоді, коли в дитини появіться відповідний настрій, визріє інтерес.

  • Завжди треба пристосовуватися до потреб та інтересів дитини.

  • Частіше хваліть та підбадьорюйте, навіть, якщо не виходить.

  • Не робіть висновки за кожним разом. Дитина може довго не проявляти помітних ознак прогресу, а потім стрімко просунутися вперед.

  • Не порівнюйте постійно дитину. Діти всі різні, як би це було не так, світ став би не цікавим.

  • Не виявляйте негативізму, якщо в дитини якесь уміння виробляється не тоді, коли ви на це чекаєте.

  • Деякі діти повільно опановують знаннями і словами.

  • Не прагніть переключити дитину на іншу діяльність, навіть, якшо вважаєте, що вона виконує її надто довго, дитина сама знає, коли її треба зупинитися.

  • Вашим супутником має бути допитливість дітей, а мірою – ставлення дитини до дорослого.

Повернутись